måndag, december 15, 2008

bilder; tvättbara lammskinn

Hoppsan det var inte lätt att få bra bilder av skinnen... Mjuka och goa är de men det framgår inte riktigt ;-)
Här ligger de på rad - det är stora färgvariationer inom grått (åtta nyanser av grått...) . Det närmaste har en brun ton och två stycken är i stort sett helt svarta.

Det brungrå har en väldigt speciell struktur, ingen antydan till lockar men väldigt tätt
hela färgskalannärbildSamtliga har 35 mm längd på ullen och är maskintvättbara. Priset varierar beroende på storlek, från 500 kr för det lilla ljusgrå till 800 kr. Portot blir inte så besvärligt, det går att pressa ihop dem till fina paket ;-)
Hör av er om intresse finns! Så fort som möjligt om ni vill vara säkra på att ha dem till jul... Naturligtvis är det full returrätt om ni inte är nöjda.


3 kommentarer:

/barbro sa...

Jag är jättesugen! De ser helt underbara ut! Kruxet är att jag inte kommer på vad jag ska ha det till... Hjälp mig med en bra ursäkt så slår jag till på ett!

Ewa sa...

sitter du någonsin på trappen och fikar i den första vårsolen så ska du ha något varmt att sitta på... åker du pulka? fryser du någonsin om fötterna så är de en snygg prydnad på vilken fotpall som helst. Annars kan du förstås sy fina saker av dem men det kanske var lite overkill?

Anonym sa...

Hej på er!
Saknar er och Gin skulle så gärna vilja busa runt i snön med bror sin kan jag tala om..
För övrigt har hon lärt sig att öppna sin bur och att öppna ytterdörren,leta får mm... Hmmm
Stor kram fr Mikaela,numera ängeln Mys och terror Gin alias tok gin.