torsdag, juni 25, 2009

vilken lycka

Jag är en hel människa igen! Bilen är besiktad utan så mycket som ett endaste litet påpekande och jag har fått tillbaka min telefon. Reparerad och uppdaterad och väldigt väl fungerande. Efter lite huvudbry hittade jag kontakterna så nu blev det väldigt mycket lättare att kommunicera. Som av en händelse så fungerade bloggandet från telefonen klockrent utan nya inställningar (imponerad!)
När jag ändå hade ångan uppe bytte jag till ett större minneskort och lyckades få med mig alla data från det gamla. Jag borde köpa en trisslott idag :-)

Majsan kom och tränade. Jag körde ganska hårt med henne men Rex gick fint efter en stund. Ewa J:s Evertövning öppnade Majsans ögon och sedan blev det fokus ;-) Zeke hämtade i starkt drag från sidan utan att fastna så det finns hopp. Hopp finns det även om Rom Raring som börjar få tryck i benen igen.


1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt med lite vind i ryggen! / Heléne