onsdag, juli 10, 2013

Long time

Nu är det långt mellan inläggen. Vi har varit i Åtvidaberg och fått några, men för få, sm-poäng, i Södertälje tappade vi en tacka efter en helt OK runda och i Lillkyrka var det svårt. Ena dagen fattade.föraren ett klokt beslut och dag två.tog vi oss iaf runt.
Hm, nästan lite tappad sug där men sen tog jag mig i kragen o bestämde mig för att göra något åt problemet. Så i söndags när jag och Heléne tränade hos Sarah var det fokus på att öppna lilla hjärnan.
När jag ändå var i farten testade jag Four lite och det såg inte dumt ut alls. Runt till höger o sedan kom han på att han kunde få fåren alldeles stilla genom att stirra på dem. Fräckt! Han plockade.tom in en utbrytare.
Jag gillar verkligen den här lilla krabaten. Han har en skön inställning till livet.

Inga kommentarer: