torsdag, augusti 08, 2013

Tillbakablick

Noterar sorgset att det är ett år sedan Lexa lämnade sin flock och vårt träningsgäng.
 
Det har varit tomt och tråkigt (men i och för sig ganska tyst...) och vi har inte alls tränat så mycket tillsammans nu när vi kommer i otakt med tävlandet. Vänta bara tills Gemma och Four är på g i IK-1 och Jovi är i IK-2 - då ska det samåkas igen :-)
 
 
För övrigt blir det här en liten summering av sommaren i bilder eftersom jag äntligen kopplat kameran och importerat ett gäng bilder...
 
 
Four, den lilla filuren har hängt med på det mesta i vår tillvaro... Han har hängt i Tines svans

Han har lekt med syrran Ezz som bor i Skåne


 
 
och han har fyllt fyra månader och är numera en ganska stor kille

 


Vi har ju tävlat lite på vår turné också. Härlig vy från Skåne där de till och med har skånska färgerna på grindarna


 
 
här har Eric gjort en snygg sortering och vinner söndagstävlingen
 
 
 På fårtävlingarna har kameran inte varit med, jag ska bättra mig på den punkten...

Här hemma har vi stökat en del. Vi har rivit träningsfållan
och börjat bygga en ny som förhoppningsvis ska ha längre hållbarhet

2 kommentarer:

Sandra sa...

Dom har väldigt lika uppsyn Rombarnen :)

Helénes klotterplank sa...

Åhh.. :-( Gulligt att du ändå saknat henne liiite. Själv svider hjärtat varje stund jag tänker på den tiden. Så kul, så svårt och så givande. Saknar det också.... OCH nu har jag förberett... Boende på hjul för alla!!