onsdag, juli 02, 2014

gott och blandat

Inläggen nuförtiden har karaktär av Gott& Blandat där jag försöker sammanfatta vad som hänt sedan sist. Jag struntar i det nu och här kommer istället några bilder från tiden som varit. By the way så har jag semester nu :-)
Jag var till Säter och fotade systersonens trasiga finger (gammal skada som skulle dokumenteras ttill försäkringen) och då fastnade de här tjejerna också på bild



Apropå Säter så var jag till Säterdalen häromdagen och såg tonårsIdolen Owe. Nyss fyllda 85 år men riktigt, riktigt bra...

Observera att Slaktar-Emil har blodiga förklädet på i Albin & Pia


Idag skulle jag och Hussen åkt på ett par dagars semester men FarmorAnka-bilen var inte klar på verkstaden så jag och Four åkte till Ewa J och körde en liten knixig bana istället. Han sov gott på vägen hem.




kanske åker vi på semester imorgon istället. Vi får väl se. Eller så blir det en promenad med röjsågen istället. Idag startade den inte så då struntade jag i den...


Inga kommentarer: