tisdag, juli 28, 2009

Lillkyrka dag 4

Nu är jag och Majsan (och tre hundar) tillbaka i Lillkyrka. Idag var det Ik-1 och jag var domarsekreterare åt Sven som dömde dagens övningar. Det är en arbetsuppgift som jag verkligen uppskattar - där ser man det mesta som händer på banan, och det bästa av allt; man får det bedömt och kommenterat i realtid. Man lär sig massor av att lyssna ur domaren ser på de olika situationer som uppstår på banan.
Imorgon är det VP. Jag och Zeke ska ställa ut fårgrupper, det är lite läskigt...

Idag går största gratulationerna till klubbkamraterna
AnnCharlotte som vann idag igen med Roia
Multi och Zekebrodern Zipper (eller är det Ippo?) som egentligen heter C-Kenzo som kom tvåa på ett något sämre hämt

över huvud taget har C-hundarna gått bra de här dagarna, både Zipper/Ippo, Selma, Rozz och Zeke har presterat bra den här helgen. Häftigt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja nog gick c hundarna bra alltid men sedan skall ju en av dom dras med föraren som har gett upp tävlings ambitionerna.
Men trevligt,god mat och dryck jag är mätt än