torsdag, juli 09, 2009

vatten i modemet?

Jag tror bestämt att både får och hästar ska få komma in på tork över natten, jisses vad det regnar... Kanske är det därför det trådlösa internet lagt av, på grund av vattenskada? Tur att den vanliga uppkopplingen fungerar i alla fall. Tanken med att köra dubbelt var omvänt; det trådlösa skulle vara backup när vanliga uppkopplingen dör i åskan.

Innan jag tar in fåren ska vi nog ta och träna lite, Zeke och jag. Jag fick ett bra uppslag till en övning som jag gärna vill testa.

Annars får det bli en ruggkväll. Hussen har köpt ostbågar och jag har någon ostkant att gnaga på till vinet så jag överlever nog idag också...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tyckte också synd om de genom våta ulltottarna. De fick sova inne i natt och ville knappt gå ut igen i morse. Ny övning!?! Den vill vi höra mer om.

Anonym sa...

Ovanståend inläggsskrivare är inte så anonym som det verkar. Bara glömsk att signera. tycker din blogg borde känna igen Skräddarsdatorn vid det här laget.