fredag, maj 07, 2010

veckan om gått och helgen som kommer

måndag kurs
tisdag testade Rom på de snabba fåren som var riktigt beskedliga (lite ont i halsen)
onsdag tränade i Bråfors på trööööga djur (lite ont i halsen)
torsdag travade ved med Hussen (sk-tont i halsen, skrällig hosta)
fredag ska kurera förkylningen. Gräsänka (ont i halsen, hosta)

lördag träning hos Heléne (frisk! hoppas jag)
söndag träning hos mig
och så tänkte jag åka till Tuula och testa av de fåren under helgen.

Dammsuga? Kanske
Göra någon snygg plantering ute? tveksamt men jag har i alla fall tänkt tanken :o)

1 kommentar:

Anonym sa...

Idag fick killarna sannerligen bekänna färg. Konstigt nog var den inte alls i den nyans jag trodde eller ens kunnat förutspått. Intressant. Tror de haft en givande dag med både svårigheter och utmaningar. Och de/ni löste ju uppgiften. Bra jobbat!!!
//Pälsisarnas matte