söndag, oktober 09, 2011

hur man bäst firar en födelsedag

För några veckor sedan skrev jag om Buds tionde födelsedag och hur den bäst firades. Idag har det varit en annan födelsedag i huset och hur skulle inte den firas, om inte med...


... träningskamraterna :-) Det var längesedan, men idag var det dags. Det var jag, Sarah och Marie som åkte till Ewa J och hade riktigt bra träning, Kul var det också.

Irja jobbade på bra - och övervakade att vi andra skötte oss

Sture har vuxit sedan jag såg honom senast. Han är fortfarande otrygg i fösningarna, men det har blivit väldigt mycket bättre.



Sarahs Gråå gick också fint idag. De jobbar på bra.

och så fick vi se lille Birk. Han är inte så stor men han kan lipa åt fåren

han ville gärna valla lite mer...
Zeke och Rom gick också hyggligt bra. Zeke pinnade på och jag lyckades lura honom att göra ett par fina utgångar. Dessutom öser han på ordentligt i sidled - bara en sådan sak ;-) Rom Raring... han skötte sig bra. Tränade på svåra saker och ställde verkligen upp. Heléne; jag har vittnen på att jag inte log fånigt en enda gång när jag tränade...

Nöjda efter några timmar i fårhagen drog vi oss hemåt och framåt kvällen kom familjen och fikade. Däribland bästa småflickorna Linn och Wilma <3




När gästerna åkt hem tog nästa kalas vid. Klart att hundarna också skulle ha kalas...


Hussen har dragit till skogen igen. Älgjakt igen...



2 kommentarer:

Anonym sa...

Det blev en riktigt trevlig och bra dag i vallhagen. Kul att få se bröderna Samuelsson igen. Bra att du samlade ihop oss till bra träning.
Ewa&Irja

Helénes klotterplank sa...

Låter som en toppen födelsedag!!