tisdag, maj 16, 2006

very good news

Bra dag! Nästan klar med deklarationen och nu upptäckte jag att det inte är modemet i stationära datorn som dog i åskvädret utan någonting i sladden på väg dit. Nu har jag ny sladd och vips! fungerar det igen! :-) visst är det bra med garanti på grejorna men det är satans opraktiskt att vara tvungen att skicka iväg hela datorn. Allt ska säkerhetskopieras (jaja, det skadar inte att göra det ändå, jag vet...) och program ska installeras om och... Nu är jag i alla fall glad igen! :-)

Bud är bättre igen :-) *ännu gladare* jag ska ta en runda med honom nu - han ska ju få gå en träningstävling på torsdag och idag kändes han fräsch. Hoppas att det håller i sig *håll tummarna*

Karin har lagt ut bilder på ett helt gäng med snygga fotomodeller från helgens fotografering. Kolla den här länken så förstår ni vad jag menar:
http://www.anst.uu.se/bjornms/nyheter/gnyheter/060515/foto.htm
Både Bud och Zeke finns med...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hjälpte det??? Vi höll tummarna så det bara knakade ;-)
Hoppa!s det gick bra iaf (klart det gjorde ju ;-)
Tur med datan ju!!! Småpryttlar går ju lite lättare att byta ut.
Nu finns det bilder på hundhuset från första sidan hos oss (Uffe är hemma för sin onda axel så han har fixat och grejat lite på hemsidan ;-) Ska väl få in lite om Teneriffa resan oxå så småningom.
Kram, Kitty