torsdag, oktober 15, 2009

besök i hemmet, ständiga förbättringar och mer älg

Hussen är hemma och hälsar på, såhär mitt i jakten. Det verkar vara jobbigt med älgjakt för han slocknade tidigt på soffan. Det ska bli intressant att höra med honom vem av oss som sett mest älg den här veckan ;-) Jag hade ju fyra utanför vardagsrumsfönstret i söndags kväll och idag knallade en över vägen i sakta mak bara en kilometer hemifrån, när jag kom från jobbet. Om jag ser mer älg än honom, trots att jag är hemma och sköter farmen OCH sköter mitt jobb, är det väl tveksamt om han ska få älgjaktsledigt något mer?!

Eller, det kanske han får när jag tänker närmare på saken. Jag gillar ju att vara ensam några dagar då och då.

Jag fick ett så roligt mail med lustiga bilder. På jobbet pratar vi en del om outnyttjad kreativitet. Den här grabben ser i alla fall lösningar ;-)


Inga kommentarer: