måndag, oktober 26, 2009

irriterad

Nu har jag missat två riktigt snygga tröjor på Tradera :-( snygga men de fick inte bli hur dyra som helst...

Mycket mer irriterad är jag på att det snackas så mycket skit. Vågen i mig säger att det kan vara någon som missförstått eller tolkat något men resten av mig är förbann-d. På riktigt. Om jag vill ha något sagt säger jag det själv, det behöver ingen göra åt mig.

Igår gjorde jag och saxen gemensam sak mot Buds tovor. Det gjorde Bud irriterad ;-) Idag köpte jag en tovutredare. Hoppas att den fungerar... Hans underull är inte kul.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låt förbannandet gå över och var istället glad över dina fina Rom. Och din fina lilleman Zeke.
Mycket trevligare känsla.
Grattis till VP.
Kram Yvonne Karlberg
PS den senaste kattbilden var också gullig. Tur att dom han lämna gården innan nåt allvarligt hände. DS

Anonym sa...

hej Eva
Inte för att jag vet vad det är för skitsnack men försök koppla bort det
Det kostar så mycket energi
Tittade igentligen bara in för att gratulera till det GK vallprov många kepvalpar som börjar visa sig nu Kul.

Jag har också börjat handla en del på tradera kanonbra fast man blir ju besviken ibland när det blir för dyrt
Mest har grabben fyndad en del spel

ha de gott o lycka till i framöver

Tina R