onsdag, februari 08, 2006

falskt alarm

Annonsen om Lillehundsyskonen var ett misstag - Tila är inte parad med Fleet och kommer förmodligen inte att bli. Nåja, det gör i alla fall att kära sambon kan dra en lättnadens suck ;-)

En av Zekes bröder har blivit opererad för OCD. Trist, men enligt veterinären kunde det röra sig om en skada (alltså en olyckshändelse) - det behöver ju inte vara ärtfligt. Jag är i alla fall glad att Zeke hittills inte uppvisat någon som helst hälta eller annan åkomma. Det är ju så mycket som kan gå fel...

Igår var jag i Stockholm på konferens. Det var trevligt men som vanligt var det skönt att komma hem igen. Ulf var avbytare så jag var helt ledig från stallet både morgon och kväll, det kändes otroligt lyxigt att bara bry sig om sig själv på morgonen. Ulf var till rökeriet och hämtade vår fårkorv som jag har sålt på jobbet idag. Det blev succé, inte många korvar kvar :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

állå ´allå, OCD, slår man på det får man upp "människor som lider av tvångs syndrom" och det går väl inte gärna att op och tror inte det är nått hundar får....
Såg att Anita med skrev om nått sånt. Kan du rätta ut frågetecknet och berätta vad det är..?

Anonym sa...

hmmm glömde det var bara lilla jag som skrev,
Kitty

Anonym sa...

Tusen tack för inlägget i gb, alltid lär man sig nått nytt *L
Kitty