söndag, februari 19, 2006

årsmöte och fint pris

Idag har vi haft årsmöte i Södra Dalarnes Vallare och jag fick Brategårdens vandringspris :-) *stolt* I motiveringen ingick att jag alltid är glad och trevlig, så nu har jag det på papper och då måste det väl vara sant?! ;-)

Nu väntar en vanlig arbetsvecka igen. På tisdag får vi besök från Danmark så nu gäller det att slipa på danskan igen. Viss språkförbistring råder när vi träffas, men för det mesta levererar de ungefär samma produkt som vi tror att vi har beställt ;-)

Till helgen ska vi gå på kurs för Karin Söderberg. Lillehund och Bud vässar formen ;-) jag tror att de får dela på tiden. Vi skulle ha med unghundar, så det kanske blir lämplig Lillehundträning. Vi får se.

Jag borde skriva rent årsmötesprotokollet istället för att blogga men jag hoppar över det just nu. Intar ryggläge istället...

3 kommentarer:

Anonym sa...

JÄTTEGRATTIS kan man få en finare motivering än att man e glad så säg ;-)
Kram, Kitty o co

Anonym sa...

Äntligen!!
STOOORT GRATTIS! till Brategårdens VP.
Välförtjänt!

Ewa sa...

Tack snälla! whoever you are? ;-)
/Ewa