måndag, juli 21, 2008

önskebild

Lisbeth (http://www.illers.se/) skrev en kommentar och undrade om jag hade någon bild på... gissa vem? Tja, vem kan det tänkas vara?

Kanske henne själv? I så fall har jag en med Bobby Hendersons valp Skid i famnen;

eller kan det tänkas vara... Kep? I så fall har jag den här närbilden:
eller kan det vara Den Berömda Kepavkomman? I så fall har jag en märklig bild där Gustav Vasa ser ut att mata honom med något; Nja, den gör väl honom inte riktigt rättvisa, vi tar en till med Den Berömda Kepavkomman; Rom - som i Rar Och Mysig - fortsätter att vara en lätt valp att ha att göra med, även om han råkar vara en tungviktare. Snart är det dags att han får träffa fåren igen och då ska Hussen vara med och filma tänkte jag...

När jag letade efter bilder till Lisbeth hittade jag även den här. Den visar att man som resande hund kan få vara beredd att äta sin mat på de mest märkliga ställen. Uppenbarligen gäller det även hästar som är på resande fot...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du skulle nog ha blivit fotograf, du är verkligen duktig att fotografera - och att "fånga ögonblicket". Och lille Rom är verkligen söt./Mona

Anonym sa...

;-))))
Jag förstår att du förstod men det var himla kul att se alla bilder.
När jag såg Skottlandsresan-bilderna kände jag att........mmmmmm, jag längtar tillbaka. Jättefina bilder. Hoppas du kan ha en bildvisningskväll i vinter
Kram Lisbeth

Anonym sa...

Ewa! Min resa till Falun blir nog inte av i morgon. Det ska visst bli görvarmt och inte så bra att valla bässar då. På kvällen är jag på Endurotävling. Får inte tag i datorhaveri-Heléne. Har du hennes mob nr ?

Finfina bilder! Gulledjur!

Anonym sa...

Gillar bilden med Rom och Gustav Vasa skarpt ;-)
Ååå nu tänker jag va tjötig igen ... å varför lägger man en massa tid på å plocka bort flyghavre?
Som de säger,man blir ju aldrig för gammal att lära och aldrig för gammal att fråga för att lära ;-)
Tack för grattis,
Kitty