lördag, augusti 28, 2010

Rom och visselpipan. Part three.

Ok, ska sluta namnge blogginläggen med Rom och visselpipan. Hade en idé om en tävling men den kan vi ju köra ändå... Hur många blogginlägg hinner jag skriva innan visselsignalerna sitter såpass att jag använder dem fullt ut?

Om och när det blir vinter är jag redo. Med de här


i 100% ull och med golvvärme tror jag inte att jag kommer att frysa om fötterna ;-)

Vi var till Dala Expo idag. Sååå dåligt. Nästan inga utställare och inte särskilt mycket publik heller. Rom var med på social träning och skötte sig över förväntan. Han som inte gillar barn och hundar av annan ras än border collie har minglat utan att se det minsta illa berörd ut :-) Bortsett från tofflorna blev det lite kryddor och ost, men vi hade lite större förväntningar än så.

'

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skulle vara skönt med sånna tofflor, när vi inte har golvvärme.
/"Kolpellerna"

Monika sa...

nästan så man längtar till vintern :-) Underbara !!!