lördag, november 13, 2010

det blir alltid som man tänkt sig

Sista föreläsaren igår var Olof Röhlander. Ett helt obekant namn för mig innan, men inte nu längre. Han pratade om mental styrketräning och att det kan vara värt att fundera på vad vi tränar på varje dag... Jag tycker att numera har hygglig koll på mina negativa tankar och låter dem sällan slå rot ordentligt och förstöra dagen, men ojojoj vad mycket jag fortfarande tränar på fel saker.

Nu ska här läsas "handbok i mental styrketräning" :-)

Men först ska jag ladda med lite lax och potatisgratäng. Jag tror att gratängen är av LCHF-typ (lite potatis och mycket fett) och är den inte det, så var det detsamma. Gott ska det bli. Vitlöksbrödet kan inte ens jag få till LCHF men det struntar jag också i. Målet med middagen är att äta mig mätt på sådant som jag tycker är gott. Check!

1 kommentar:

erica sa...

han hade jag gärna lyssnat på! har snart läst ut hans bok.....