lördag, november 05, 2011

så mycket bättre

Den här dagen har verkligen varit sååå bra. Först en riktigt bra träning i Bråfors med
och
där det verkligen inte var något vilohem. Svårt, svårt och nyttigt, nyttigt. Spekulationer om bröderna C och deras hämt-spöken och Rom fick jobba både med drag och avslöjades med riktigt taskiga flanker :o) främst på framdrivningarna.

Broder Rozz
- men hallå, ska du skicka mig någon gång? är det här samma hund som för några månader sedan rusade fram till första bästa pinne och spänd som en fjäder väntade på kommando?...
vi som kan vår Lexa förstår att det här också är något nytt; fåren sprider ut sig lite men fortsätter fint framåt - och hon behåller lugnet :-) tumme upp!


När vi kom hem var det mörkt. Jag matade djur och åkte till kyrkogården och tände ljus. Jag strosade runt en stund - det är så vackert med alla ljusen den här helgen. Sedan chockade jag mig själv, jag som brukar fuska så väldigt med maten när Hussen inte är hemma ställde mig och gjorde lammfilé. Gott! Sedan avrundades kvällen med Så mycket bättre på teve. Lovely!

1 kommentar:

Helénes klotterplank sa...

Tack för en bra dag! Alla fick vi något att fundera över och öva vidare på Kul! Dock tror jag inte lösningen är speciellt svår. Det gäller bara att komma på den och våga ge den chans ;-)