fredag, juni 20, 2008

HEMMA!

Glad midsommar på er läsare!
Jag och Zeke kom hem från en alldeles fantastisk resa igår kväll och det kändes i 40+ tanten att jag bara sovit en timme senaste dygnet så det blev tidigt i säng. Idag har jag försökt få gång på telefon, dator och teve som dött i åskvädren. Som ni ser fungerar datorn igen- åskskyddet hade tagit smällen *tack* Nu återstår teven...
Något som däremot fungerat när jag varit borta är att jag möttes av nyanlagd gräsmatta och en ny altan! :-) Hussen har klagat över att det var så mycket att göra när jag var borta, nu förstår jag varför...
Rapport och massor av foton (samt kanske någon filmsnutt) från resan kommer. Vi har i alla fall haft toppenkul med roliga vänner, massor av träning och erfarenheter för hundarna som vi aldrig kommer i närheten av här hemma. Stövlarna och regnkläderna fick stanna i bilen och det har varit lagom varmt för att hundarna skulle orka träna. Med trötta ben och ömma tassar sov de gott på resan hem...

Rom kände igen sin matte och blev tokglad när han hörde min röst. Han måste fått dubbelt så långa ben när jag varit borta :o)

5 kommentarer:

Anonym sa...

glada midsommar hälsningar från Möklinta. Själv är jag för tillfället sjukskriven så du kan räkna med att jag kommer att planera in en liten daltripp, som ska innehålla intervju om vad ni gjort och vallning. Tyvärr vann vi inte Silverstaven trots att du gjorde det du kunde fler reskamrater nästa gång, fniss, fniss
Kram // Helen och fyrfotingarna

Anonym sa...

Välkommen hem! Härligt att höra att ni haft det bra. Väntar med spänning på mera rapporter. / Helén med ett e på slutet

Anonym sa...

Välkommen hem!
Låter ju som att åka bort är en god idé för att det ska bli fint hemma ;-)
//Kitty å flåcken

Anonym sa...

Välkommen hem!
Nu är väl både du och Zeke i toppform. Med världens bästa kondition. En annan får träningsvärk av att bara gå i en kohage.
Ewa o Tea

Anonym sa...

Du såg väl att du kan köpa bilden på typ vad som helst, almenacka, tröja, keps osv.
http://www.cafepress.com/cp/browse/store/stonebrakerart/224918
Nån som har tänkt shoppa där i från, eller vet om man kan beställa fårn Sverige?
//Kitty