onsdag, september 17, 2008

sjuk :-(

Jag brukar väl aldrig vara sjuk?! Suck! Igår gick jag hem från jobbet vid lunch och sov som en död under dubbla duntäcken hela eftermiddagen. Telefonen ringde ibland (försäljare förmodar jag - alla andra tror väl att jag jobbar?) men jag orkade inte svara. Det var inte förrän glassbilen tutade på gården som jag masade mig upp, lite medicin behövde köpas in ;-)
Inatt har jag sovit elva timmar och under dagen tre till, så nu ska jag verkligen försöka hålla mig vaken och känna efter hur jag mår. Om bara förkylningen kunde bryta ut så att det blev någon ordning i huvudet igen - så här kan vi ju inte ha det.
Hussen har åkt på ny älgjakt, till Idre den här gången, så det finns ingen hemma som kan passa upp på mig heller - bara att göra det som måste göras, med andra ord...

1 kommentar:

/barbro sa...

Krya på dig! Glass låter som en bra medicin.