torsdag, november 26, 2009

big shopper

Snart blir det väl något sådant där program på teve för oss som köper mer kläder än vi behöver på Tradera. Då kanske jag hejdar mig...
Dagens fynd (?) är en Ivanhoe windstopperjacka som jag betalar 72 (!) kronor för. Det gick liksom inte att låta bli.
Dagens andra köp var väl inget fynd men ett bra köp. Ett par Lundhags byxor för 706 kr. De kostar 1500 på Lundhags webbshop och jag vet att de passar och att jag gillar dem, så... Why not?!

Om det dyker upp en Ivanhoe Brodal kommer jag att ha svårt att hålla mig men för övrigt måste jag nog säga att jacka/tröja-sortimentet är fullt nu ;-)

Annars är det lite körigt nu. Mycket på jobbet och klubben arrangerar proppfulla tävlingar både den här helgen (IK-2) och nästa helg (VP och IK-1). Det är jättekul att tävlingarna är populära men det blir en del merarbete... Efter nästa helg (när Rom ska debutera i IK-1...) är säsongen i alla fall slut så sedan kan vi återgå till ett mer normalt socialt liv och kanske hinna träna lite ibland. Den här helgen drar jag och hundarna till Lillyrka och blir väl omhändertagna hos Gert och Ann-Charlotte så det går verkligen ingen nöd på mig. Möjligen på lördag morgon, det blir tidigt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna för dig och Zekemannen.
Ewa o Tea

Mackan sa...

Lycka till!!!