måndag, november 09, 2009

modeblogg igen!

Dagens inspiration kommer från http://tjockisensjunger.blogspot.com/ och hennes inlägg "Fast i tunikaträsket". Idag hade jag en tunika (?) som i och för sig är fantastisk bekväm men den får mig att känna mig som frontfiguren i en gospelkör (bilden hittade jag på google, så den är stulen eller lånad eller något men jag har inte tagit den, bara länkat till den...)

Dessutom kommenterade Hussen (detta underverk av komplimanger) när jag kom hem. - Vad har du på dig? (inget svar) - Va?! (fortfarande tyst) - Du ser ju ut som en gammal kärring! :-) Att han gjort frasvåfflor idag ses möjligen som en förmildrande omständighet.

Har ni förresten tänkt på att om man går klädd i långkallingar och storskjorta eller -tröja hemma är man klädd som en slashas, men om det står Leggings på förpackningen med långkallingar är man riktigt snyggt klädd? Ett sådant mode måste anammas!



1 kommentar:

DDT sa...

Ju mer jag tittar på den där bilden desto bättre känns det. Jag måste nog gå med i en gospelkör. Det är säkert ingen som märker att jag bara mimar.