fredag, mars 04, 2011

ett par veckor kvar

... till lamningen börjar. Några av damerna kommer att få gå på strikt diet om de inte är dräktiga. Riktiga magar har de i alla fall ;-)
En av de yngre tackorna ser definitivt inte dräktig ut, tänkte lägga ut en jämförelsebild på icke-dräktig? men hon såg så tanig ut att det får vara. Jag lyckades få till en bild som framhävde hennes lite skarpare konturer, tänk att det ska vara så svårt att få till en sådan bild på mig - som framhäver min knotighet? :-)


1 kommentar:

erica sa...

åhh, fastän jag ganska nyss haft min lamning blir jag lite avundsjuk...det är ju så härligt (för det mesta iaf..)..men efter dagens kaos vid avskiljningen så funderar man ju om man ska byta bransch ändå..??!! du får väl hojta till om du behöver hjälp med passning när du är på jobbet.....