lördag, mars 19, 2011

vilken dag! :-)

oj, vilken härlig dag.

någon behöver nog rensa den stuprännan...

Jag var ute och behandlade den magra tackan och passade på att testa kameran lite. Hittar men en solig fläck så hittar man också...

Bertil, förstås.


tackorna ser runda och fina ut. Om inte den här är dräktig så blir det diet ;-)

Det är verkligen inga fel på aptiten... hö både i munnen och runt öronen.

Det är inte bara tackorna som har god aptit. Idag har jag ätit två semlor. Enligt uppgift innehåller en semla ungefär 500 kalorier. För att kompensera lite tog jag en skön promenad. Enligt gps:en i min telefon förbrukade den promenaden 71 kalorier. Det säger ju sig självt att det inte bara är simkortet det är fel på i den telefonen...

2 kommentarer:

erica sa...

hi hi....jag som tyckte det var en riktig skitdag med all den här snön som kommit...

är helt säker på att du gick bort dom där semlorna på din promenad ;o) god aptit är bra, synd bara att man stoppar i sig så mycket skit, jag var tvungen att ta en kiwi bara för att liksom väga upp allt godis-äppelpaj-ostbågar som jag stoppat i mig idag...o inte tog jag nån promenad heller....

Ewa sa...

ah, att äta en kiwi kanske fungerar bättre? tack för tipset! :-)