torsdag, mars 24, 2011

i-landsproblem och tillökning

Jag blir förbluffad över att Telia har en tjänst med sökmotor och personal som sitter och svarar i bloggar. Vilket märkligt jobb ni har och vad många tokiga bloggar ni måste hamna i (jag utgår från att ni hamnar i det här inlägget också -välkomna!...). Trevligt med oväntat besök, i alla fall. Som Thomas skrev i kommentaren till förra inlägget så var det inget problem för butikspersonalen att få fram en kopia av kvittot och favorittelefonen är just nu på resande fot till garantiverkstaden och förväntas komma tillbaka botad från sin åkomma att tappa kontakten med sim-kortet.
Under tiden har jag en lånetelefon (tack för det! helt utan mobil skulle livet vara riktigt krångligt inser jag) av det simplare slaget men den fungerar i alla fall.

I morse föddes två nya lamm. Det blir lite suspekt ljus av värmelampan så de vita håren i nacken är käckt röda här ;-)
Tänk vad mycket lättare livet är när man är tre och ett halvt dygn och man kan gå och lägga sig i solen och mysa...

2 kommentarer:

erica sa...

kan tänka mig att du blev något förvånad när du fick svar från telia kundservice i din blogg,,,ibland lönar det sig visst att klaga!!! :o)

Kung Knut sa...

Helt perfekt tycker jag, att Telia svarar i bloggar! Lite guldstjärna över det faktiskt. Hände ju hos mig också för nåt år sen :)