onsdag, mars 23, 2011

jobbigt

Imorgon ställs Telias hjälpsamhet på prov. Jag har gett upp stora letandet och inser att jag inte hittar garantisedeln på telefonen... Jag tänker gå dit med min mest fromma uppsyn (om jag hittar den i alla fall?), kartongen (hur kan man ha kartongen kvar men inte garantisedeln?), inköpsdatum och be snällt om en kvittokopia.

Telefonen behöver repareras. Det är med stor sorg, jag saknar den redan innan jag lämnat in den - men jag måste ha en telefon som inte behåller sms:en en dag extra innan den signalerar eller bryter nästan varje samtal.

Det är bara ett lamm hittills, om man räknar bort lilleplutten som var för tidigt född. Stora trinda bagglammet som föddes i söndags är pigg och extremt nyfiken. Det ska bli roligt när han får lite kompisar där ute.

2 kommentarer:

Telia kundservice sa...

Hej.

Jag heter Thomas och arbetar på Telias kundservice.

Om du har köpt din telefon i en av Telias butiker så ska det inte vara några problem för butikspersonalen att ta fram en kopia på ditt kvitto.

Har du köpt din telefon genom www.telia.se eller kundservice så kan du istället ta kontakt med vår varusupport genom länken nedan, så skickar vi ut en kopia åt dig.

http://www.telia.se/privat/kundservice/kontaktatelia/ (välj "Mobiltelefoni" och "Varuleverans" så hamnar ditt mail rätt)

Med vänliga hälsningar
Thomas Lindmark
Telia Kundservice

Anonym sa...

"Wow" liksom bara...
/barbro