onsdag, november 28, 2007

onsdagsparty

Det är för lite party i den här bloggen ;-)
Ikväll har jag haft förmånen att få uppvakta en av personalen som arbetat 25 år i landstinget. Det var en trevlig tillställning med fantastisk mat (lamm!) och underhållande tal.
Eftersom några av kommentarerna här i bloggen antytt att bloggredaktören borde ha någon vit vecka eller så kan jag lugna dem med att jag höll den alkoholfria linjen i kväll. Så är det att bo i bushen...

På vägen hem var det blixthalka. När jag var nästan hemma kanade jag förbi en korsning där jag skulle svängt :-( hade jag vetat att det var halt hade det gått långsamt hem.

Nu vill hundarna ha mat. Jag kokade lammlever och -hjärta i morse så nu är jag deras bästa vän;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med party mitt i veckan. Men om du nu "missade" dryckjommet kunde du väl åtgärda det när du kom hem. Så nu inte läsarna blir besvikna ju ;-)
Det var ju en passande måltid till en fårfarmare iaf *L
//Kitty

Mona sa...

Party är väl lätt ordnat. Jag vill minnas att Du planerade ett party för att fira inlägg nr 2000 på bloggen eller något sådant. Vi kommer naturligtvis och festar om så fort Du bara viskar om det./Mona