tisdag, maj 13, 2008

anstånd

Jag lyckades förhandla till mig några dagar ytterligare anstånd med deklarationen men på fredag ska jag iväg till nya bokföringsbyrån. Alltså sitter jag på kvällarna nu och bokför och räknar... Vad är det som gör att man aldrig lär sig?
När deklarationsarbetet väl är klart kommer den stora belöningen, på lördag hämtar vi hem Rom. Jag och Zeke ska tävla i Glanshammar först och så hämtar vi upp honom på vägen hem. Det är i alla fall något att se fram emot. Idag har jag handlat valpfoder och Hussen påminde mig om att vi behöver en eller två burar till... Någon som har en bur till salu?

Imorgon är det kursdags igen. Jag ska sluta tidigt och eventuellt hinner jag göra lite skrivbordsarbete på hemmaplan innan jag åker. Men det är långt att åka 18 mil enkel resa för att gå på kurs så det blir sen kväll innan jag är hemma igen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Håller alla tummar, tår och öron jag har. (om det nu ska behövas, ni är ju sååå himla bra när ni får till det) Lycka till!
Heléne

Anonym sa...

Lycka till med nykomlingen han är så jätte gullig
Lena W

Anonym sa...

Jag har burar i alla storlekar tror jag. Synd att Du bor så långt bort. Har Du vägarna förbi får Du gärna komma och titta på dem./Mona