lördag, maj 31, 2008

nästan resklar

Sådär. Nu är det mesta packat och jag tror att jag har koll på läget. Rom ska följa med men bara till mamma Maj som ska få låna honom ett par dagar så det ska packas till honom också... dock inte så mycket som till mig och Zeke.
Nu ska jag gå och lägga mig och avgår i morgon bitti med destination Mariefred. Vi åker därifrån via veterinär i Strömsholm och sedan mot Helsingborg. Färjan avgår från Zeebrugge på måndag eftermiddag.
Om jag kommer åt någon dator kanske det kommer någon kort rapport här annars så får ni ge er till tåls. Vi är hemma igen till midsommar, dvs om två och en halv vecka. Det kan möjligen bli ett inlägg från telefonen också - jag ska kolla hur kostsamt det blir och jag vet av erfarenhet att mobiltäckningen är begränsad där vi går fram...
Ha det bra alla!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha nu en trevlig semester för det är du värd.
Ewa o Tea

Anonym sa...

Instämmer med Ewa o Tea, jag är säker på att du tar vara på möjligheterna till fina upplevelser. Och var rädd om Zeke, låt honom inte jobba för hårt./Mona

Anonym sa...

Ha en kanonfin semester och lycka till med resa och allt. Håll en liten tumme för oss på SM ;-)
Kram,
Kitty å flåcken