lördag, maj 03, 2008

Rom

Idag har jag varit och besökt lille Rom igen. Sex veckor gammal och struttar omkring glad i hågen... När jag kollade bilderna var det många som var suddiga, så jag började tro att kameran var ovanligt trött men när jag hade tagit bilder av lite lugnare motiv så var de klara och fina ;-)

Ropade du på mig?


Med lite god vilja kanske man kan få det till att han har stil... men svansen :o)

Tjena, kompis!

Ruggigt rar är han i alla fall!

Zeke och syster Trixa tränade lite också. De började sina vallhundskarriärer som olika hundtyper men de blir allt mer lika. Zeke hittar mer stil och koncentration och Trixa jobbas för att få mer flyt framåt... Zeke gick riktigt skapligt, han förundrades över att fåren var så hungriga och att han faktiskt var tvungen att trycka hela tiden men han löste det helt ok.

Inga kommentarer: