söndag, oktober 05, 2008

efter SM

Så skönt att det är över och så skönt att det blev så jä-a bra :-) jag gjorde misstaget att äta och sätta mig i soffan innan jag hade packat upp och jag somnade förstås direkt... Nu har i alla fall resultaten rapporterats in och resten får bli i morgon. Jag har en del administrativt jobb kvar och vi ska förstås summera evenemanget, men det känns som en baggis.
Nu återgår livet (och telefonräkningarna) till lite mer normala gängor och förhoppningsvis kan det bli någon stund över till träning eftersom både Rex och Zeke ska starta i Söderala nästa helg.

:-)

Förresten; grattis alla som levererade bra prestationer under helgen. Särskilt stort grattis John till tredjeplatsen och Gunnel till fjärdeplatsen! John och jag gick samma IK-2 kurs i somras och han startade sin vallhundsförarkarriär för ganska precis ett år sedan. Något säger mig att han har en annan utvecklingskurva än mig... ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Johns utvecklingskurva är ännu mera skild från min - vi klarade VP samtidigt i Bråfors förra hösten. /Mona

Ewa sa...

*skrattar* Men Mona, du har i alla fall inte hållit på med vallning i åtta år...