tisdag, oktober 14, 2008

Har fått ett gäng kul bilder via epost idag, här kommer ett par av dem. Den ena är verkligen en ögonblicksbild, den andra ser det ut att fotografen haft gott om tid på sig...


Allt väl annars. Bud är dålig i magen och lite hängig, jag gissar att det är penicillinet men han ska bara äta det ett par dagar till. Sedan hoppas vi att han piggar på sig igen. Idag tog han på sig ett icke-efterfrågat vaktmästaruppdrag när jag lät Rom flytta hela tackflocken en kortvända. Naturligtvis var Bud fullständigt i sitt esse ;-) Rom skyndade sig lite mer när det blev rörliga får men efter en liten stund hade han fått hela tackgruppen att stå lugnt och ordnat mitt på åkern...

För övrigt gratulerar vi Anna med Razz som vann IK2 i Sörmland idag. Gunnel var trea, fyra och åtta. Bra jobbat, tjejer! :-)


1 kommentar:

Anonym sa...

Den bron skulle jag inte passera över. Trots att jag vägen under 7 ton!
Och som bild nr två påvisar. Storleken har ingen betydelse så rasar nog bron av en liten myras övergång. Ibland bevös det inte mycket för att få hela skeppet att gå under.
Jag vet, för att "she is back" (se min blogg) he,he
Heléne