måndag, oktober 06, 2008

vila

Vad skönt det har varit att bara lata sig ikväll. Jag struntade i att packa upp idag också. Det kommer fler dagar. Ikväll har jag legat i soffan och gottat mig åt den ljuvliga kudden som jag vann på lotteri under SM och tittat på teveprogram som inte ens var bra, det var bara skönt att ligga där...
Jag har surfat runt och läst lite bloggar och gottat mig åt allt beröm som klubben fått. Underbart med så mycket positiv feedback :-)
Nu tänker jag fortsätta på kvällen tema och inta ryggläge.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det gör du rätt i.

Ni ska ha en stor eloge till detta SM-arrangemang.

Mikaela

Anonym sa...

Men så himla förnuftigt av dig. Stod faktiskt i vår lokaltidning att allehanda hemska sjukdommar kan drabba en om man stressar för mkt och inte tillåter kroppen att ta det lungt ;-) Att koppla av ska till och med hjälpa mått håravfall, astma, eksem, osv i all oändlighet ;-) Tänk att de äntligen fattat att ryggläge i soffan framför ett fullständigt ointressant tv program är rena hälsokuren *LLLLL
Fast ärligt talat det får inte bli föööör ofta *S
Ha de gött å simma lungt,
Kitty
ps har du läst om vår vall uppvisning ;-)

Anonym sa...

Hejsan
Nu får du hoppa upp ur soffan och börja ladda för tävlingarna i Söderala. Eller vilar ni er i form.
Vi åker laddade till tänderna, så gnugga sömnen ur ögonen och stretcha, ut och träna Zeke.
Men jag tror säkert att du har gjort dig förtjänt av vilan efter helgens arbete.
Vi ses
Yvonne, Troy och Kimmi

Ewa sa...

Ojojoj Yvonne, där träffade du en öm tå ;-) Mamma frågade ikväll om jag skulle träna Rex något innan helgen och då insåg jag snabbt att det finns en till som behöver putsas till... Vad värre är att jag ska ut och fira några kollegor i morgon kväll så det får bli en tur på fredag kväll möjligen. Nåja, det kanske fungerar att vila sig i form också :-)