lördag, februari 13, 2010

pang på

Tittar på skidskytte. Än så länge går det bra...

Fåren blev klippta igår och blev jättefina. Frusna, det kändes sådär att det var -18 ute i morse men de är inomhus och har mycket mat så de klarar sig fint. Lite led jag med dem ändå... Annars händer det inte så mycket på träningsfronten. Fortfarande för mycket snö för att träna om det inte är plogat och det är osäkert om Hussen kör traktor eller lastmaskin med sin ortos. Det är inte helt omöjligt, den var inte så låst som vi befarade utan han var riktigt rörlig.

I morgon har vi årsmöte i Södra Dalarnes Vallare. Det ska bli kul att se vad vi ska ha för inriktning på verksamheten. Om allt går som planerat lämnar jag ifrån mig ordförandeklubban. Vi har lite nystart i klubben nu när vi blivit färre. Många av våra forna klubbkamrater är numera medlemmar i nybildade Västamanlands VK.

Det kommer lite fårbilder när jag orkat installera kameraprogrammet i datorn.

1 kommentar:

DDT sa...

Ja. In med fårbilder. Jag gillar får. Och hundar. Och kor. Och hästar. Och getter. Och...
Ibland undrar jag verkligen vad jag gör i stan?