söndag, februari 16, 2014

Livet är fullt av glada överraskningar

Så idag överraskade Four med att vara riktigt städad och fokuserad och uppföra sig helt enligt önskemål inne i Ewas box idag; kors i taket! där ser man...

Rom överraskade kanske inte, han levererade. Hans formkurva pekar stadigt uppåt och självförtroendet är på väg tillbaka. I boxen var han cool och stadig och knölade sig in i vilka trånga lägen som helst.

På köpet fick Ewa en del tips med sig till Birks träning. Jag körde honom en sväng ute också, och hade en del synpunkter på hur hon ska komma vidare med honom. Jag tror både Ewa och Birk var ganska möra när jag åkte därifrån :-)

I morgon är det dags för Roms provtagning igen. Jag skulle bli förvånad (och ganska omskakad) om inte hans värden är fortsatt på rätt väg. Jag tror ju att han mår bra - men tänk om han lurar mig? Det gjorde han ju sannolikt i höstas? Nåja, nu blir han ju kontrollerad så även om han lurar mig så borde det synas på proverna.

Inga kommentarer: