tisdag, december 26, 2006

annandag jul

Julen har varit bra. Lugn och ro, god mat, härliga promenader med hundarna och lite fotboll (!) igår kväll. Vi var ett gäng som spelade fotboll i ett ridhus och jag har en bestämd känsla av att jag kommer att ha träningsvärk imorgon... Det känns i rygg och knän att jag sprungit i lös sand i två timmar, kan jag säga ;-) Men det var roligt!

Fåren har också haft lite julledigt men idag är det träningsdags igen.

Jag är ledig mellan jul och nyår, det ska bli skönt. Vi planerar faktiskt att åka till Helsingfors ett par dagar också med ett par kompisar. Sedan skulle jag verkligen behöva köpa lite möbler till kontoret... Det är det enda rum som fortfarande är provisoriskt möblerat och det skulle vara skönt att få lite ordning och reda här. Ett skrivbord, datahörn och en hylla skulle göra susen ;-)

God fortsättning på er! Här är någon grad kallt, det har kommit ungefär en centimeter snö inatt (det blev i alla fall lite ljusare) och det är lite grått. Helt ok väder för en runda i skogen och en tur med fåren...

Inga kommentarer: