söndag, december 17, 2006

Monstret!

Här kommer monstret på bild. Jag måste ju avslöja det nu om Kitty ska hinna skicka några lussebullar och kakor ;-)
Brunt och vitt... Hänger uppenbarligen på väggen... Något med huvud?...
Självklart är det ett








Älghorn!

och inte vilket älghorn som helst utan norra Europas fulaste!!! Vi har hängt slokhatten på hornets vänstra sida så ser man i alla fall inte hur osymmetriskt det är...

Undra på att det kom upp när inte jag var hemma! :o)

Zeke är en klok hund som tycker att det är skitfult ;-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jag har dukat ;-) när kommer du *L
Förresten det bidde inge chokladkola det bidde Citronkola mumsa mumsa ;-)
/Kitty

Anonym sa...

Ja det var inte vackert, i det här fallet förstår jag dig. Även om jag annars tycker att Du hunsar lite med "hussen". Nu förstår jag att det kan behövas.
/Mona

Ewa sa...

Den hussen hunsar man inte med ;-)

Anonym sa...

Ja, jag vet inte vad jag ska säga?
Men för att inte göra någon hornupphängare ledsen är jag tyst. :)
Heléne

Anonym sa...

Ha ha, Coolaste trofén! Varför ska man skryta med 20 taggare?
En annan sak:
Citat "Gååå med fåren." Långa raksträckor eller?

Hälsar Mackan