måndag, november 17, 2008

sju år

Idag är det sju år sedan jag och Majsan åkte till Breviksnäs för att möta Jeanette och få med oss en mycket liten och mycket lurvig Bud, nyss fyllda åtta veckor och gudomligt söt...







redan en vallhund...



redan en gosegris...

i centrum med två ungtuppar som försöker valla honom...

I morgon ska han få en försenad present eftersom vi ska ta bort stygnen då. Det ska bli riktigt skönt att han får bli av med dem och därmed tratten.

Idag har vi haft projekt Sanering av Lisselqvars. Vi hann bara med sovrummet och badrummet men de är i alla fall rena nu. Resten av huset är fortfarande ganska grisigt men det får vi fortsätta med en annan kväll.


5 kommentarer:

/barbro sa...

Jag blev också tvungen att städa :(
Jag välte en blomkruka när jag skulle ställa in några böcker i bokhyllan...

Ewa sa...

något säger mig att ditt städprojekt var lite lindrigare ;-)

Anonym sa...

Vilken goding min favoritkille.
Ewa J

Anonym sa...

Så gullig han var som valp

Linda & Lad

Anonym sa...

Stort Grattis till idolen Bud. Du måste vara allt en vettig människa kan önska sig. Söt, (så dom förbi ser eventuella missöden man ställer till) visar tidiga färdigheter (så dom tror att man är ovärderlig) och otroligt kramgo (det får vilken människa som hellst att sätta en först i kön).
Inte undra på att jag ser upp till och försöker vara som du. Puss på dig! /Lexa
PS. Min matte jobber på söndag vilket gör att vi inte kan härja ihop. Synd, då det alltid är kul om fler kan reta gallfeber på sina så kallade "förstå sig påare" till förare DS.