söndag, januari 01, 2012

nytt år och nya insatser

och nytt tempo, lägre än vanligt. Det blev inte mycket gjort idag, en rejäl promenad med de långbenta hundarna där Zeke fick trampa på ordentligt i kopplet. Skrittmaskin för häst finns det ju, kanske skulle satsat på ett löpband i alla fall ;-) Scott Drever fick stanna hemma, han jagade framgångsrikt igår och har ont i tassarna idag.
Zeke har fått lite novafon-behandling också och jag har pysslat lite med tackorna. Annars har det som sagt inte blivit så mycket gjort. Skönt! I morgon jobbas det igen och nu är det in i bokslutsträsket som gäller.
Men först ska jag och Majsan på konsert, i kyrkan (!). Robert Wells och Sofia Källgren i morgon. Ska bli skoj.

2 kommentarer:

Helénes klotterplank sa...

Samma här, inte mycket gjort. Men nu har jag vilat i kapp ....eller in, för ytterligare ett fullspäckat år. Hann läsa din årssummering och målsättning innan den kortades ner..??? Först ett tack för fin kommentar och sedan ett oj,vad bra! nu slipper jag målarbeteta och du kommer att få slita hårt, hi,hi. När börjar vi?? Sedan till avundsjukan. Det är Rea nu (tex Rusta) och de är nog väl införtjänade pengar med tanke på var djurhabilitering kostar. God fortsättning på det nya året (och jag lovar att försöka bidra)

Ewa sa...

sådär, nu är sammanfattningen tillbaka.