lördag, mars 08, 2014

såld och sårad

Äntligen är Peugeoten såld. Lite ovant men ett bekymmer mindre. Annonsen är bortplockad och jag fick i alla fall mer för den än om jag bytt in den på bilfirman




Igår såg jag att någon fått nog av Fours fasoner och någon har markerat sitt missnöje
tur att det inte satt närmare ögat...

Jag har beställt bur till Yetin och idag var jag förbi där igen så att tillverkaren fick kontrollmäta. Det är ju bättre att den passar när den är klar... Den gamla buren kommer att dyka upp på Blocket

Four och Rom har motionerat ungtackorna lite idag. Det gick snabbt...

2 kommentarer:

Helénes klotterplank sa...

Skönt att bilen blev såld så snabbt! Nu väntar jag med spänning på att få se det nya underverket. Nej, inte Four, även om jag inte sett honom på evigheter och naturligtvis även ser fram emot det. Utan Bilen!! Men många burar kanske den kan ta oss på lika många och roliga resor som min vita .....??? Vad var det nu hussen kallade den. Plåtlåda??

Ewa sa...

Haha, båda dina vita plåtlådor slår Yetin när det gäller hundutrymme, men fyra hundar ska vi nog klara :-) räknar med att förvandla den från finbil till hundbil i slutet av veckan om allt går bra.