tisdag, april 07, 2015

Uppdaterad!

För några dagar sedan kom jag på att jag skulle uppdatera gps:en. Hundarna är resklara och mitt pass är beställt, så nu var det gps:ens tur. Förra gången jag uppdaterade den var i samband med en Skottlandsresa. Det slutade med att jag fick välja mellan kartor över Storbritannien eller Norden, annars fungerade den inte alls... Den här gången var jag ute i lite mer god tid och det var ju tur...

Först drog jag igång uppdateringen, det slutade med att jag inte hade några kartor i gps:en, inget utrymme i datorn och slut på surf. Bra jobbat, liksom!

Men nu så! Nytt, större minneskort, mer surf och avslaget energisparläge på datorn så...





Check på den också!

Av bara farten rensade jag lite gamla filer i datorn och frigjorde lite mer utrymme i den också.

Inga kommentarer: