fredag, januari 12, 2007

jävla skitvecka

Det här har verkligen inte varit någon rolig vecka; alldeles för långa arbetsdagar med hektiskt tempo och två besked om tumörsjukdomar i bekantskapskretsen är verkligen två för mycket :-(
Nu ska i alla fall det värsta vara gjort med bokslutet på jobbet. Jag ska inte beklaga mig för egentligen stortrivs jag med mitt jobb och det är kul när det är rushigt, men det ska bli skönt att få summera och utreda lite nästa vecka. Som ni såg i gårdagens inlägg så är vi ekonomer ohyggligt trögfattade så vi klarar inte sådan där stress ;-) Tur att jag inte är högutbildad också *fniss*
När det gäller vännerna som fått tråkiga sjukdomsbesked den här veckan så tänker jag massor på er (jag vet att en av er läser här) och håller alla tummar för att läkningen ska gå så bra och fort som möjligt.
Till alla andra vänner hälsar jag att ni ska vara rädda om er och era kära. Själv tänker jag åka till en god vän som också är gräsänka ikväll och se på film och dricka vin...

Inga kommentarer: