torsdag, januari 25, 2007

Tantvarning på riktigt

Hihi, när man varit på sitt livs första mammografi är man väl tant på riktigt??? ;-) Inte undra på att jag börjar fundera på viktväktarna och allt möjligt *fniss* det hör ju till åldern.


Jag är i alla fall väldigt glad över att kvinnor erbjuds mammografi. Med tanke på vad som hänt i bekantskapskretsen de senaste veckorna känns det tryggt att få bli undersökt.




Här kommer ett par otroligt intelligenta uttalanden till:
med alla möjligheter att bli en klassiker:

Apropå tantvarning ska jag kolla Antikrundan nu :-)



4 kommentarer:

Anonym sa...

Mammografi och antikrundan...Japp, det är åldern. Jag känner igen det.

Då kan man även tala om för de unga (de som är 38 år och yngre) hur det var förr då vi växte upp!!

// Kicki

Anonym sa...

Var hittar du alla dessa kommentarer??? Jätte roliga!!
/Anneli

Anonym sa...

Mammografi och antikrundan, vad är det? Undrar vid vilken ålder det kommer.
Jag undrar också var Du hittar alla dessa roliga kommentarer. Jättebra./Mona

Ewa sa...

Har du glömt det, Mona *hihi* ?