måndag, juli 16, 2007

Garden makeover


Här kommer det också att bli gräsmatta

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker det är fint som det är i jämförelse med vår tomt..:-)))
/Ing-Marie

Anonym sa...

När blir invigningsfesten?
;-) / Heléne

Ewa sa...

Jag skulle förstås tagit bilder av "före" och "efter", inte som nu "så här ser det ut mitt i..."

Hussen roar sig med minigrävaren och det blir allt mindre vildvuxen åker (det går inte ens att kalla äng...) och allt mer jord. Som ska bli gräsmatta. Som ska klippas.

Ewa sa...

Heléne; jag törs inte sätta något datum - jag vet hur avstannande våra projekt kan vara ;-) Kanske kan jag hitta någon anledning att låta kursdeltagarna så gräsfrö...
Dessutom är alla helger långt in i september bokade för vallning, vallning och lite vallning :-)

Anonym sa...

He he har ni fest eller ....?
Fest sugna skåningarna ;-)