fredag, juli 13, 2007

seeeeee...mester

Lite verandavarning ikväll igen, men det är ingen värme alls i luften så det är inte alldeles lockande att sitta där ute. Just nu är det tevesoffan, Tre Kärlekar (på teven alltså) och laptop i knät. Jag har just druckit en öl och funderar på att ta en till. Inga popcorn ikväll - jag har just smackat i mig en kebab.

Här kommer en liten kalender med semesterplanerna:
14-15 juli: Träningsheg i Hedemora med glada vänner
Inga särskilda planer för vecka 29; Rex är här. Lite träning i närområdet ska vi väl hinna med.
21-22 juli: Tävling med Lillehund i Sörmland (just det, träning var det ja!)
Vecka 30 har jag planerat in en träningstid hos Peter och så kommer tjurarna att gå till slakt. Eventuellt lånar jag Fanny och har henne här på kollo några dagar. Några träningsutflykter planeras.
Inga resplaner för helgen men Hussen åker till Rättvik och Classic Car Week på söndagen.
Vecka 31: Några dagar i Rättvik (utan hund?!)
helgen: Troligen tävling Åby Gård.
Sedan är vi inne i augusti och då är det tävlingar varje helg. Åby gård, IK-1 i Bråfors, VP i Bråfors eller IK-1 i Vallsta, Orsa...

Men först ska jag bara njuta av att faktiskt vara ledig. Jag är oroligt bra på att koppla av :o)
Dessutom behöver jag fundera på vad jag ska ha med mig på första etappen; Hedemorahelgen. Rapport kommer!

Inga kommentarer: