tisdag, april 14, 2009

ändrade planer

Jag skrev nyss ett inlägg som jag förstår kunde missförstås och kanske framförallt tolkas olyckligt. Jag publicerade det men fick kalla fötter och snyggar till det lite här. Apropå kalla fötter har Hussen skruvat ner golvvärmen så att jag går omkring och fryser. Kanske är det för att han är snål, det säger han själv. Kanske är det för att jag ska förstå att det inte är vår på riktigt ännu. När jag beklagade mig tittade han på mig och sade "men sätt på dig strumpor då!". Än har jag inte börjat gå utan strumpor till jobbet, jag ställde ju faktiskt undan vinterskorna i helgen. Men här hemma på varma golv skulle man väl kunna tjuvstarta lite?

Nu ska jag ta och göra en insats med en väldig massa klor. Det påminner mig om någon tävling som jag skrev om här i bloggen tidigare. Mysteriet hänger ihop med att Scott befriades från två framklor som valp. Jakthundar klarar sig bättre utan dem (sporrarna). Dessutom slet han ju bort en klo men den har växt ut igen (!) så den kan man till och med klippa lite i nu. Därav det lite ojämna antalet vid det tillfället.

Inga kommentarer: