tisdag, april 07, 2009

livet är fullt av tecken

Jag har inga problem att öppna en godispåse, men påsen med broccoli var helt inbrottssäker. Är det ett tecken, tro?

Kitty www.hundtrim.nu höll på att bli grillad av brödrosten när hon städade. Är det ett tecken, tro?

Godispåsen i förra inlägget var min "extrapåse" som jag ska äta före påsk. Jag hade redan köpt påskgodis, det är i en annan påse - eller kasse ;-) Det var ju rea....

Följetongen med bilen har fortsatt idag. Skadeanmälan; gjord. Kontaktat verkstaden; klart. De hittade ett par skavanker till som jag inte sett och ändå kommenterade han att det var lite svårt att se om det var fler skador. Jag förmodar att han åsyftade lagren av lera som effektivt hindrar all form av solblekning :o)
Mackan, nej, jag är inte med i Viltskadefonden, Visste knappt att den fanns. Ska läsa på lite, men visst - det kan vara något. Nu får jag nöja mig med att jag har lägre självrisk eftersom jag har en tilläggsförsäkring.

1 kommentar:

/barbro sa...

Man ska tro på tecken! Absolut!

Glad Påsk! Jag har också handlat godis på rea...