torsdag, april 09, 2009

mitt hem är ett grustag

men deklarationen är klar :-) Återstår bara att skriva under den när den kommer på posten. Pust! Ett dåligt samvete mindre. I mina bästa stunder tänker jag att jag ska göra ordning årets bokföring också. Först ska jag bara... (hm, känns som det här har skrivits tidigare)

Imorgon flyttar Zip hem till sin matte igen. Hon kommer hem från Brasilien och jag förmodar att hon vill ha tillbaka honom? Han har anpassat sig bra här. Det retar mig lite att jag inte har tid att träna honom. Det skulle inte vara något tungt arbete. Men just nu struttar han omkring med bandage och tratt så han är inte till någon stor nytta.

glad påsk på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmmm det där med "årets bokföring" låter väääldigt bekant. En epidemi kanske? Bättre då med påse godis ;-) Vårt påsk godis e sluuut ;´-(
Påsen e jätte tom ju. Får nog fylla på den igen ;-)
GLAD PÅSK
Kitty å flåcken