måndag, december 31, 2012

Klara-Fina önskar alla ett gott nytt år!






Vi har för avsikt att ha det lugnt och skönt i fåtöljen här hemma. Förhoppningsvis slipper vi höra smällare, Bud tycker att det är läskigt - de andra gillar det inte men går inte och gömmer sig. Egentligen skulle jag vilja gå en långpromenad nu på dagen men det går ju knappt att ta sig fram utomhus - det är verkligen isgata på riktigt nu... Det blev en kort vända på löpbandet för hundarna istället men det var nog bara Zeke som blev lite trött. Rom är fortfarande lite stirrig och har inte riktigt fått kläm på att det räcker med att bara gå. För en studsboll är det motoriskt svårt att bara gå... Men det blir bra hjärngympa i alla fall.

Så, gott slut på det gamla året och välkommen 2013! Hoppas det är ett ovanligt bra år!

5 kommentarer:

Mackan sa...

Gott Nytt till er med!

Helénes klotterplank sa...

Gott Nytt År till er med och får jag vara med, så vill jag gärna vara delaktig i det goda.

Ps. Kanske tant ska fundera på ett par icebugs? Ds.

Vall-Ewa sa...

Gott Nytt År!

Ewa sa...

Klart tant får vara med och dela på både gott och förhoppningsvis bara lite ont :-) Den här tanten funderade faktiskt på icebugs när jag försökte ta mig hem från postlådan...

Anonym sa...

Gott Nytt År!!
önskar
vi i Kolpelle