torsdag, september 12, 2013

hjälp med tänket

Bygget av min träningsfålla går extremt långsamt. Lite märkligt eftersom jag verkligen vill ha den klar. Jag behöver den ju om det ska bli någon träning med Four framöver.
Idag skulle jag fotografera bagglammen eftersom jag har spekulanter på ett par stycken. Meningen var att Four skulle vara med på utsidan av boxen men han hade helt andra planer och tryckte sig in utan att överväga det faktum att baggarna är väldigt lite vallade och att de var helt stolliga när Rom och Zeke med förenade krafter lyckades valla in dem i det utrymme där de får bo eftersom Rutger rymmer ur hagen hela tiden...

Nu blev inte katastrofen så stor som befarat och Four inledde med att skrämma dem så att de höll ihop ordentligt, men sedan uppförde han sig riktigt bra...

Det verkar ju fullt möjligt att låta honom prova på någon gång ibland trots att utrymmet inte på något sätt är optimalt. Tur att han hjälpte mig att tänka lite ;-)


I sällsynta lägen är han till och med lite stylish. Men det är inte ofta


På bilden ser det ut som han använder sitt eye eftersom det var blixtförhållanden...

1 kommentar:

Anonym sa...

Han kommer bli en riktig läcker bit :).